برگزاری 600 جلسه گفت‌‌وگو و مذاکره B2B در ایران‌هلث 1403

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران‌هلث اظهار کرد: با برنامه‌ریزی پارک فناوری پردیس و حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و همت انجمن‌های علمی و شرکت‌های دانش بنیان، نمایشگاه ایران سلامت امسال با یک شور و نشاط بیشتری برگزار شد.

وی با بیان اینکه این‌ نمایشگاه نسبت به دوره قبل 50 درصد توسعه یافته است، گفت: در طول برگزاری نمایشگاه، بیش از 600 جلسه گفت‌وگو و مذاکره B2B برگزار شد.

دهقانی با اشاره به حضور 50 شرکت خارجی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های کشور در حوزه سلامت برای این شرکت‌ها قابل توجه است. پیشرفت‌هایی که نتیجه سرمایه‌گذاری 40 ساله و حمایت کشور از حوزه سلامت از جمله تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان بوده است.

معاون علمی رئیس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی گفت: در طول فعالیت آیت‌الله رئیسی، تعاملات علم و فناوری کشور رشد یافت و ارتقاء مرکز تعاملات همکاری‌های علم و فناوری معاونت علمی به سازمان با پیگیری رئیس‌جمهور و با هدف گسترش تعاملات فناورانه بین‌المللی صورت گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.