مراسم یاد بود رئیس‌جمهور در مجلس

به گزارش گروه پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: شهادت عالم مجاهد سید محرومان رئیس جمهور محبوب کشور، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر خدوم پرواز و رئیس تیم حفاظت را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحق ایشان رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز این عزیزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارکنان در قوای مجریه و قضائیه را به عموم ملت ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: خادم‌الرضا رئیس جمهور ما به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی در ایام ولادت با سعادت امام هشتم انتخاب و در شب ولادت حضرت به شهادت رسید. در 40 سالی که بنده افتخار آشنایی با ایشان را داشتم شاهد تواضع، فروتنی، اخلاص و شکیبایی و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان بودم. ایشان در سختی‌های انقلاب مصداق آیه شریفه اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم بودند و در مقابله با کنایه‌ها جلوه عبادالرحمان بودند.

نایب رئیس مجلس در ادامه بیان کرد: رئیس جمهور ما در مواجهه با نقدها، خواسته‌ها و انتقادات همواره صبور بوده و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود. ایشان همیشه دغدغه محرومان را داشت.

مصری اظهار کرد: رفتار، گفتار و کردار حضرت آیت‌الله رئیسی، مظلومیت شهید رجایی و ولایت‌پذیری شهید قاسم سلیمانی را در ذهن‌های مردم زنده کرد، برای ایشان و همراهان گرانقدر آرزوی علو درجات را داریم.

لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه یاد شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور گرامی داشته شد و در مقابل جایگاه هیأت رئیسه قوه مقننه، در کنار تصاویری از رئیس جمهور شهید و همچنین آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، مالک رحمتی استاندار تبریز، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی، گلدان‌هایی از گل برای ادای احترام به شهدای حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور قرار داده شد.

همچنین پیش از آغاز رسمی جلسه صحن مجلس، مراسم روضه‌خوانی و گرامیداشت شهدای خدمت برگزار شد.

انتهای‌ پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

مراسم جمهور

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.