بهادری‌جهرمی: شهید رییسی از خدمت به مردم انرژی می‌گرفت

به گزارش خبرنگار دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهانش در دانشگاه تهران، گفت: وقتی به این شهدا نگاه می‌کنیم می‌بینیم هر کدام  ویژگی‌های بلندمرتبه‌ای دارند و باید برای هر کدام از این شهدا مراسم‌های جداگانه‌ای برگزار کرد. آقای رییسی، آقای آل هاشم، آقای موسوی و آقای امیر عبدالهیان هر کدام ویژگی‌های نمونه‌ای داشتند.

وی گفت: آقای امیرعبدالهیان نمونه کاملی از اخلاق و مدیری متواضع و جهادی در میدان بود. در اوج ماجرای غزه و سفرهای خارجه اگر جلسه‌ای را زودتر باید می‌رفت با کمال ادب و تواضع عذرخواهی می‌کرد و از جلسه خارج می‌شد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه توفیق 6 سال همکاری با آقای رییسی را داشتم، افزود: شهادت می‌دهم فاصله ایشان با همه کسانی که با او کار می‌کردند از زمین تا آسمان بود‌.

وی در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی ایشان اشاره کرد و گفت: ویژگی اول خستگی ناپذیری ایشان بود. به گفته خودش از خدمت به مردم انرژی می‌گرفت.

بهادری اخلاق مداری و اخلاق محوری را  از دیگر ویژگی‌های رییس جمهور فقید دانست و گفت: خط قرمزی جز خدا و خدمت به مردم نداشت. کسی را پیدا نمی‌کنید اگر از سوی ایشان برکنار هم شده باشد از اخلاق آقای رییسی گلایه داشته باشد.

سخنگوی دولت اخلاص و خدامحوری را از دیگر ویژگی‌های شهید رییسی دانست و گفت: ‌وجود هدف و انگیزه‌ای غیر از خدا در کارها را شرک میدانست و بر این مسئله تاکید داشت. با وجود اینکه پرکار بود اما از هئیتهای هفتگی غافل نمی‌شد.

وی با اشاره به ولایتمداری رییس جمهور افزود: کاملا واقف بر جایگاه ولایت بود. دستور داده بود تا دبیرخانه دولت تک تک فرمایشات رهبری را بررسی کرده و هر جا ناظر بر عملکرد دستگاه اجرایی بود را دنبال کند.

سخنگوی دولت گفت: در میدان بودن او را در سفرهای استانی دیدید که برای حل مسائل به وسط میدان می رفتند. مثلا در مسئله عدالت در پرداخت‌ها و بحث سقف حقوق برای شرکتهای شبه دولتی خودش وارد بحثهای تخصصی با اعضای کابینه که نظر مخالف داشتند، می شد.

بهادری افزود: در کنار ویژگی‌هایی که گفتم توجه خاص ایشان به خانواده شهدا نیز بارز بود. به دعای آنها اعتقاد داشت و از من می‌خواست امورات خانواده شهدا را پیگیری کنم. به من سپرده بود اگر نتوانستم کاری را برای خانواده شهدا انجام دهم به او اطلاع دهم تا خودش پیگری کند.

وی با تاکید بر ادامه مسیر او از سوی اعضای دولت، گفت: با هم عهد بستیم تا این دولت هست مسیر و راه رییس جمهور عزیز را با سرعت و قوت بیشتری پیش ببریم. چشم ما به ادامه این مسیر روشن است زیرا که برکت خون شهدا را با خود داریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.