مسئولان قضایی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان را تسلیت گفتند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، با انتشار خبر شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل‌هاشم، حسین امیرعبداللهیان، مالک رحتمی و همراهان در حادثه بالگرد رئیس جمهور، مسئولان و مدیران مجموعه‌های قضایی با انتشار پیام‌هایی شهادت آنان را خدمت امام خامنه‌ای و مردم شریف ایران تسلیت گفتند.

تسلیت مشاور عالی رئیس قوه قضاییه

پیام تسلیت حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی‌مقدم؛ مشاور عالی رئیس قوه قضائیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّـهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

شهادت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران و همراهان بزرگوار به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان و امام جمعه محترم تبریز و نیز دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امورخارجه و نیز استاندار محترم استان و سایر شهدای همراه را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خصوصا مردم عزیز آذربایجان تسلیت عرض می‌نمایم.

مظلومیت این خدمتگذارِ صدیق یادآور روز تلخ اعلام شهادت شهید مظلوم بهشتی است که بدون توجه به زخم زبانها و اهانت‌ها، مخلصانه خدمت می‌کرد و آنگاه که سلب نعمت شد قدر و اغتنامش روشن گردید.

عاشَ سعیدا وَ ماتَ سَعید ای شهید بزرگوار

اگرچه ملت عزیز ایران را به عزا نشاندی اما خوشا به حالت که عیدی و پاداش خدمات خود را در روز ولادت امام رضا علیه السلام گرفتی و چیزی غیر از این پاداش شایسته تو نبود‌.

تسلیت رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه

پیام تسلیت حسن عبدلیان‌پور؛ رئیس کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رجال صدقوا ما عاهَدُوا الله عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیل

بار دیگر جاذبه زمین با خون شهیدان خدمت شکسته شد و در شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت رضا (علیه السلام) هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی به همراه یاران وفادار و خدوم خود در حین تلاش برای ملت شریف ایران رخت شهادت بر تن نمودند تا به یاد بیاوریم شهید شدن حاصل شهیدانه زیستن است.

ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت، شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و سایر خونین‌بالان این عروج عاشقانه به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و ملت  شریف ایران  عهد می‌بندیم تا پرچمی که با خون این شهیدان برافراشته شده را تا آخرین نفس بر زمین نگذاریم.

تسلیت رئیس کل دادگستری استان تهران

پیم تسلیت علی القاصی‌مهر؛ رئیس کل دادگستری استان تهران:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خدمتگزار صدیق ایران اسلامی و همراهان ایشان که در طول عمر با برکت خود منشأ خدمات و تحول گسترده و شایانی در بخش‌های مختلف به‌خصوص دستگاه قضا و دولت بودند، عمیقاً موجب تأثر گردید.

ضایعه دردناک فقدان خادم‌الرضا و رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت شریف و بازماندگان و اعضای هیئت دولت تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسألت دارم.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.