جهش علمی ایران؛ از ترجمه تا دستاوردهای عظیم فناورانه

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سرلشکر حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزن در اختتامیه «جام رسانه امید» اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی، تولد یک تصور جدید، حرکت جدید، رویای جدید و آرمان جدید برای ملت ایران بود و میلاد یک شخصیت جدید، هویت جدید و یک اعتبار جدید و منزلت جدید برای انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار گرفتیم جایی که می‌توانیم در میدان بدون هراس، پنجه در پنجه دشمنان بزرگ بیافکنیم و اراده خود را به آنها تحمیل کنیم و نشان دهیم که ایران سرزمین پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ها است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: برای ما "ساخت ایران" یک آرزو بود! زمانی ما اخبار علمی و فرهنگی را از شبکه‌های صدا و سیما می‌دیدیم که در آنجا اعلام می‌شد که برای مثال برای نخستین بار این پدیده در آلمان رخ داد یا برای نخستین بار دانشمندان آمریکایی به این دستاورد دست یافتند یا برای نخستین بار در روسیه، ایتالیا چین و ... دستاوردهای علمی رخ می‌داد که جای ایران در آنها خالی بود.

سلامی تصریح کرد: ما فقط ترجمه می‌کردیم اما امروز هر زمان شبکه‌های سیما را مشاهده می‌کنید از چند دستاورد علمی ارزشمند که در خطوط مقدم فناوری‌های نوین قرار دارد رونمایی می‌شود که فورانی از فناوری‌ها موج می‌زند. ما از روایت پیشرفت‌های خود عقب مانده‌ایم و رسانه باید این عقب‌ماندگی را جبران کند.

در حال تکمیل ...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.