توزیع 1.5 میلیون تن آسفالت در سطح معابر اصلی پایتخت

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، در آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب ـ شهید تندگویان که در قالب یکصد و بیست و دومین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران،‌ علی‌اصغر قائمی و حجت‌الاسلام آقامیری از اعضای شورای شهر تهران، مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مهدی صالحی؛ شهردار منطقه 2 و مهدی جوانی؛ شهردار منطقه 3، برگزار شد، اظهار کرد: قطار خدمت مدیریت شهری شتاب گرفته و این مسیر قابل برگشت نیست و ریل‌گذاری خوبی در دوره آقای شعبانی در معاونت فنی عمرانی شده و در یک سال گذشته نیز این خدمات شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود: امیدواریم در دوره کوتاه خدمت بتوانیم پروژه‌های بیشتری را در سطح شهر تهران‌ آماده و در اختیار شهروندان قرار بدهیم.

حق‌بین گفت: کلان پروژه اصلاح تقاطع‌های شهری یکی از برنامه‌های مهم معاونت فنی عمرانی شهر تهران محسوب می‌شود به طوری که اغلب این پروژه‌ها در سنوات گذشته به خاطر معارضین متوقف شده بود که در این دوره اصلاح این تقاطع‌ها در دستور کار قرار گرفته و می‌تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: پروژه دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت با توجه به موقعیت جغرافیایی خاصش، نقش فوق‌العاده‌ای را در کاهش بار ترافیکی در این محدوده خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران تصریح کرد: در اجرای پروژه دسترسی ... شهرداران مناطق دو و سه همراهی خوبی را داشتند. البته ناگفته نماند که شهرداران مناطق 2 و 3 در اجرای سایر پروژه‌های عمرانی در مناطق دیگر نیز به لحاظ مالی کمک‌هایی را انجام می‌دهند.

حق‌بین افزود: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده امسال یک میلیون و 500 هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی و بزرگراهی در شهر تهران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم و مورد تاکید افتتاح خانه شهر در محدوده میدان امام خمینی است که ان‌شاءالله این پروژه طی 6 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین پروژه‌های متعددی در قالب احداث پارکینگ با همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در دستور کار است که ان‌شاءالله پارکینگ مینابی در منطقه 15 به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.