فعالیت 20 تیم جهت آسفالت‌ریزی در بزرگراه‌های تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب ـ شهید تندگویان که در قالب یکصدوبیست و دومین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران،‌ علی‌اصغر قائمی و حجت‌الاسلام آقامیری از اعضای شورای شهر تهران، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، جوانی شهردار منطقه 3 و صالحی شهردار منطقه 2، برگزار شد اظهار کرد: پروژه دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت چهارمین پروژه‌ای است که در سال 1403 توسط سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هفته گذشته سومین پروژه بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب - شهید تندگویان به بهره‌برداری رسید و در واقع اجرای فازبندی این پروژه مستلزم بهره‌برداری فازهای پیش ابتدایی است و انشاءالله فاز سوم این پروژه نیز آماده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ادامه داد: رویکرد معاونت فنی عمرانی بر این است که هر پروژه‌ای که در هر زمانی آماده می‌شود در اختیار شهروندان قرار بگیرد و این رویکرد در تمامی پروژه‌ها انجام می‌پذیرد.

صداقتی در رابطه با سختی‌های اجرای پروژه دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این پروژه، مشکلاتی در فرآیند احداث و تکمیل تقاطع وجود داشت که در همین زمینه جلساتی را با پلیس راهور داشتیم و در این بخش همکاری نزدیکی فی ما بین پلیس راهور و معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران صورت گرفت.

وی با اعلام این خبر که امسال 25 پروژه تقاطع غیرهمسطح در شهر تهران احداث و به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بنا داریم در ماه‌های آتی روند احداث و بهره‌برداری پروژه‌ها را سرعت ببخشیم و بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده خردادماه امسال دو پروژه دیگر در قالب پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره هزینه احداث پروژه دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت خاطر نشان کرد: بالغ بر 100 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده همچنین در کنار این پروژه، فضای سبز قابل توجهی (7 هزار متر مربع) تعبیه شده است و در واقع به میزان فضای سبز این نقطه افزوده شده است.

صداقتی تصریح کرد: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده در هر نقطه‌ای که پروژه‌های عمرانی احداث و اجرا شود به فضای سبز آن منطقه افزوده می‌شود.

وی در ارتباط با آسفالت‌ریزی در معابر و بزرگراه‌های تهران گفت: هم اکنون بیست تیم در سطح بزرگراه‌های شهر تهران در مناطق مختلف در حال توزیع آسفالت هستند.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزود: بر اساس آمار در فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال 250 هزار تن آسفالت در سطح معابر و بزرگراه‌های شهر تهران توزیع شده است و بنا داریم در 6 ماه ابتدایی سال 1403 با توجه به شرایط آب و هوایی میزان آسفالت‌ریزی را در سطح معابر گسترش بدهیم.

صداقتی در پایان گفت: احداث پروژه دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت باعث کاهش تردد خودروها به میزان 6 الی 7 کیلومتر در مسیر بزرگراه چمران به همت غرب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.