توقف ۵ ساعته پروازهای فرودگاه‌های تهران در سالروز رحلت امام خمینی (ره)

عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از توقف پروازهای فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه‌های مهرآباد و حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرآنی،  ابراهیم مرادی از توقف پروازهای فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران از جمله فرودگاه‌های مهرآباد و حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد از ساعت هشت تا ۱۳ خبر داد.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم در روز یکشبنه ۱۴ خرداد، پروازهای فرودگاه مهرآباد و فرودگاه‌های مستقر در پایانه هوایی تهران به‌مدت پنج ساعت متوقف خواهد شد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: مراتب این تصمیم با صدور اطلاعیه‌های هوانوردی به آگاهی تمام کاربران و شرکت‌های هواپیمایی رسیده است.

مرادی ضمن درخواست از مسافران، گفت: مسافران بر اساس ساعت درج شده روی بلیت خود در ترمینال‌های فرودگاه جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۹۹ (اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی مهرآباد) تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.