اجرای درست تفویض اختیار رهبری به سران قوا، اقتصاد کشور را ۲۰ سال جلو می اندازد

خبرآنی/سمنان معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تفویض اختیار رهبری معظم انقلاب به سران سه قوه در خصوص اصلاحات اقتصادی و تسریع در فعالیت های اقتصادی گفت: این تفویض اختیار اگر به درستی اجرایی شود اقتصاد ایران را ۲۰ سال جلو خواهد انداخت.

محسن رضایی امروز شنبه ۱۳ خرداد در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران با تمجید از تفویض اختیار اخیر رهبری معظم انقلاب به سران سه قوه با هدف تسهیل و سرعت بخشی در روند رویکردهای اقتصاد کلان در کشور اظهار کرد: اگر این دستورات که با هدف اصلاحات عمیق اقتصادی و سرعت بخشیدن به تحولات اقتصادی در کشور صادر شده، به درستی عملیاتی شود تحولات اساسی در کشور ایجاد می کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور یکی از اهداف سفر خود را در همین راستا ارزیابی و تصریح کرد: قرار است که در این سفر ظرفیت های تولید و سرمایه گذاری استان سمنان مورد بررسی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه برداشت من از اراده رهبری انقلاب این است که اگر سه قوه دست به دست هم دهند بخش مهمی از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد، افزود: امید می رود که دستورات رهبری معظم انقلاب در این خصوص به طور کامل اجرایی شود. بی شک اگر تفویض اختیاری که معظم له به سران قوا انجام دادند به خوبی اجرایی شود، اقتصاد کشورمان گام بلندی برداشته و منشأ تحولات اساسی خواهد شد.

رضایی از سمنان به عنوان استانی مهم نام برد و گفت: استان سمنان از نظر موقعیت جغرافیایی چه از نظر ترانزیت و تجارت کالا و چه از نظر صنعت و معدن از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: این استان می تواند در زمینه انبارهای لجستیکی برای ارسال کالا به آسیای مرکزی و بالعکس در اقتصادی ملی نقش مهمی ایفا کند.
ادامه دارد...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.