خشم محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از اظهارات رئیس «امان» درباره حزب‌الله

اظهارات اخیر رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «امان» درباره حزب‌الله لبنان و احتمال شکل گیری جنگ قریب الوقوع خشم محافل نظامی اسرائیل را به همراه داشته است.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه رأی الیوم، محافل امنیتی اسرائیل در واکنش به اظهاراتش «آهارون هالیوا» رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: علی‌رغم تحولات منفی در رابطه با اسرائیل و در پرونده هسته‌ای ایران و موضوع حزب‌الله، هیچ نشانه‌ای از جنگ قریب‌الوقوع وجود ندارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از این محافل امنیتی اعلام کردند که آنها به شدت از اظهارات رئیس امان درباره حزب الله خشمگین هستند تا جایی که اظهارات وی را «غیر ضروری» توصیف کرده‌اند.

آهارون هالیوا اخیرا گفته بود که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان «نزدیک به ارتکاب اشتباهی است که ممکن است به یک جنگ بزرگ منجر شود».

وی گفته بود: افزایش اعتماد به نفس بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با اجازه دادن به پرواز پهپادها از آسمان این کشور به سمت اسرائیل، احتمال تشدید تنشی بزرگ در منطقه را تقویت می‌کند.

هالیوا همچنین ادامه داد: استفاده از قدرت در منطقه شمال (مرزهای شمالی اراضی اشغالی)، چه از سوی لبنان و چه از سوریه، ممکن است منجر به تشدید تنش و درگیری بسیار بزرگ میان اسرائیل و حزب‌الله و لبنان شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.