وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته‌های آتی با وزیر دفاع آمریکا در اروپا دیدار می‌کند

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی هفته‌های آتی با وزیر دفاع آمریکا در اروپا دیدار می‌کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اروپا طی هفته‌های آتی دیدار خواهد کرد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از وزرایش خواسته به آمریکا سفر نکنند چراکه وی منتظر دعوتنامه‌ای برای سفر به کاخ سفید است.

این شبکه اعلام کرد، دفترهای گالانت و آستین اعلام کردند که ادامه به تأخیر انداختن نشست بین آن‌ها ممکن نیست و پرونده‌هایی وجود دارد که باید درباره آن هماهنگی صورت گیرد. از جمله این پرونده‌ها وضعیت دشوار امنیتی رژیم صهیونیستی، برنامه هسته‌ای ایران و پایان عملیات نظامی در غزه هستند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد که دولت آمریکا شرط جدیدی را برای امکان برگزاری نشستی میان جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و نتانیاهو گذاشته است. مسئولان ارشد کاخ سفید نامه‌ای را به دفتر نتانیاهو تحویل دادند. در این نامه تأکید شده است که امکان آمدن نتانیاهو به کاخ سفید و دیدار با بایدن و کمک بایدن به عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان وجود دارد اما به شرط لغو پیش نویس قانون «جمعیت‌ها» که به فعالیت‌های نهادهای مدنی در فلسطین آسیب می‌زند.

رسانه‌های عبری زبان از افزایش فشار بین المللی بر رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب این قانون خبر دادند که موجب کاهش کمک‌های دولت‌ها و مراکز خارجی به فلسطینی‌ها می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.