روسیه نسبت به طرح‌ها و مقاصد تروریستی آمریکا علیه سوریه هشدار داد

روسیه مجددا درباره طرح‌های جدید آمریکا برای ایجاد گروه‌های تروریستی به عنوان ابزاری در برنامه‌های خود به منظور هدف قرار دادن سوریه و انجام عملیات‌های جنایتکارانه هشدار داد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد سه‌شنبه در جلسه شورای امنیت درباره امور بشردوستانه و سیاسی سوریه گفت: طرح‌های مخرب جدیدی از سوی آمریکا علیه سوریه از طریق ایجاد یک گروه تروریستی جدید در اطراف استان رقه در شمال شرق این کشور به منظور استفاده مجدد از آن در عملیات تروریستی علیه سوریه وجود دارد.

وی افزود: ما می‌خواهیم یک بار دیگر به رویکرد ویرانگر آمریکا اشاره کنیم که ظاهرا دیگر به تزریق سلاح برای تشکیلات مسلح غیرقانونی که در التنف ایجاد کرده است، کفایت نمی‌کند، بر اساس اطلاعات ما، واشنگتن با مشارکت نمایندگان گروهک تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، تشکیل ارتش آزاد سوریه را در حومه رقه سوریه آغاز کرده است.

قبلا، دفتر مطبوعاتی سرویس اطلاعات خارجی روسیه به نقل از سرگئی ناریشکین، گفته بود: ایالات متحده به گروه‌های مسلحی که در مکان‌های شلوغ برای حملات تروریستی در سوریه آماده می‌شوند، کمک می‌کند.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده بار دیگر قصد دارند تا از افراط‌گرایان برای اجرای اقدامات خرابکارانه خود در سوریه استفاده کنند. مغازه‌ها و مکان‌های شلوغ، نهادهای دولتی سوریه جزو اولویت‌های آمریکا در این حملات تروریستی خواهند بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.