پروژه فاضلاب منطقه گلدشت اهواز اجرایی می‌شود

خبرآنی/خوزستان مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان از آغاز روند اجرایی پروژه فاضلاب در منطقه گلدشت اهواز از یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: توجه به مناطق حاشیه‌ای اهواز که سالیان سال شبکه فاضلاب در آن‌ها اجرا نشده، در دستور کار است.

محمدرضا کرمی نژاد در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب در منطقه گلدشت اهواز اظهار کرد: امروز به همراه رییس شورای شهر و معتمدین منطقه گلدشت در خیابان سادات حضور پیدا کردیم تا از روند اجرایی پروژه فاضلاب این منطقه بازدید کنیم.

بازدید مدیرعامل آبفا خوزستان

به گزارش خبرآنی، وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و اقدامات در دستور کار، پروژه فاضلاب در این منطقه از یکی دو روز آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه پروژه فاضلاب اهواز باید در سال ۱۴۰۲ طبق برنامه پیشرفت کند، تصریح کرد: توجه به مناطق حاشیه‌ای اهواز که سالیان سال شبکه فاضلاب در آن‌ها اجرا نشده بود و این مساله مشکلات عدیده ایجاد کرده بود در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: حل مشکلات فاضلاب در منطقه گلدشت از اولویت‌های ما در شرکت آب و فاضلاب خوزستان است و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان مشخصی نسبت به حل مشکل فاضلاب این منطقه اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.