آغاز مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی با شبیه سازی جنگ چند جبهه‌ای

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مانورهای نظامی جامعی را آغاز کرد که شبیه سازی جنگ چند جبهه‌ای از جمله جبهه‌های لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری است.

به گزارش خبرآنی،‌ به نقل از شبکه الجزیره، سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: این رزمایش به مدت دو هفته و با حضور تمامی شاخه‌های ارتش یعنی نیروی زمینی، هوایی و دریایی ادامه خواهد داشت و همچنین شامل رزمایش‌هایی است که مدیریت عملیات ارتش توسط ستاد کل ارتش را شبیه سازی می‌کند.

در این مانور، آموزش عملیات پدافندی و آفندی، در چارچوب جنگ چند جانبه انجام می‌شود و آمادگی ارتش و سطح هماهنگی یگان‌های آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: «مشت قاطع ... آغاز مانور اصلی در سطح فرماندهی کل ارتش و حدود دو هفته ادامه خواهد داشت زیرا چند جبهه را شبیه سازی می‌کند و آمادگی ارتش را برای نبرد طولانی و شدید در بخش‌های هوایی، دریایی و زمینی و نیز از طریق رایانه و فضای مجازی آزمایش خواهد کرد.»

وی تصریح کرد: نیروهای عادی و ذخیره ارتش از تمامی فرماندهان مناطق نظامی، تسلیحاتی و ارگان‌ها در این مانور شرکت خواهند کرد و نیروها برای مقابله با چالش‌ها و حوادثی که همزمان در چندین میدان جنگ رخ می‌دهد، آموزش خواهند دید.

این سخنگو افزود: در چارچوب این مانور، تمرینی برای فرماندهی شمال برگزار می‌شود که در هفته اول روی رزمایش لشکر (جلیل) و در هفته دوم روی تمرین (لشکر ۳۶) تمرکز خواهد کرد و همچنین برنامه‌های عملیاتی در حوزه غیرنظامی و همچنین تلاش برای نجات جان افراد در جبهه داخلی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیروهای امنیتی، خودروهای نظامی و زرهی و یگان‌های هوایی و دریایی تمرین خواهند کرد و قرار بود این رزمایش به عنوان بخشی از برنامه آموزشی "برای سال ۲۰۲۳" انجام شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.