تمدید زمان عضویت در مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا ۱۵ خرداد تمدید شد.

به گزارش خبرآنی، هجدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ تمدید شد.

تیم‌ها و شرکت‌های دارای طرح فناورانه در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه‌ها و نرم‌افزارهای هوشمند، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء و بازی و بازی‌وارسازی (گیم فیکیشن) می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص خود را با مراجعه به نشانی www.esrvices.techpark.ir ارسال کنند.

پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می‌شوند و در طی دوره‌ آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت‌های اساسی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی کسب و کار، عملیاتی کردن آنها و مواجهه با این موارد در میدان عمل است، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد خواهند کرد.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد بررسی قرار گیرند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرامی‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می‌شوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.