حزب‌الله لبنان: خلع سلاح مقاومت و تحریک علیه آن توهم است

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن درخواست از طرف مقابل برای توقف وقت‌کشی و از بین بردن فرصت، تاکید کرد که کاندیدایی که نامش بر سر زبان‌ها افتاده، کاندیدایی برای مانور بوده و ماموریتش مقابله با کاندیداتوری کسانی است که ما از او حمایت کردیم.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت العهد، محد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، وابسته به حزب‌الله در مراسم افتتاح یک مرکز درمانی وابسته به مرکز بهداشت اسلامی و اتحادیه شهرداری‌های جبل الریحان در شهرک الریحان تاکید کرد: کاندیدایی که نامش بر سر زبان‌ها افتاده، کاندیدایی برای مانور بوده و ماموریتش حذف و مقابله با کاندیداتوری کسانی است که ما از او حمایت کردیم.

رعد در ادامه ضمن ابراز تاسف از حمایت‌ها از کاندیداتوری چنین افرادی برای ورودشان به کاخ بعبدا گفت: ما به دنبال توافقی ملی و مشارکتی واقعی جهت حفظ کشوری هستیم که به آن علاقه داریم نه فقط یک کاندیدا، همزمان دستورالعمل‌های خارجی برای هدایت برخی طرف‌ها در لبنان که از وقاحت لازم برخوردار هستند، به سوی اعلام صریح مخالفت خود با یک کاندیدا در ازای موافقتشان با روی کار آمدن یک نماینده تسلیم، صادر شدند، کسی که نماینده‌ای برای مخالفت نمی‌خواهد همان کسی است که به ما می‌گوید، "جمهوری ما برای خودمان و جمهوری شما برای خودتان" و به دنبال تقسیم کشور است.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه گفت، به وابستگی‌مان به گزینه ملی مقاومت که حافظ مردم و کشور است، افتخار می‌کنیم و آن را هرگز تغییر نخواهیم داد، ما می‌خواهیم کشورمان ثبات داشته باشد و تنها در صورتی ثبات دارد که رئیس جمهوری انتخاب شود که خواسته‌هایش را دنبال کند و ما کسانی را که ارزیابی اشتباه داشتند، به توافق و انجام این کار دعوت می‌کنیم.

او ادامه داد: آنها برخی از طرف‌های بهره‌مند از بحران اقتصادی بودند که بر لبنانی‌ها فشار آوردند، حالا چگونه از مردم می‌خواهند از این پس روی خدمات آنها حساب باز کنند؟ مقاومت به خدا و مردمش اعتماد داشته و در برخورد با تمامی مردمش به اصل اعتماد پایبند است و با این دورویی و توطئه کاملا سرد برخورد می‌کند، چراکه ما در گذشته و همچنان خواستار مشارکت و اجرای قوانین هستیم و منافع ملت را حفظ می‌کنیم؛ اما برای چه کسی صحبت می‌کنیم؟ تمام تلاش آنها توطئه علیه مقاومت است و شعاری که اعلام کردند، نابودی سلاح مقاومت و تحریک علیه آن است و نشست‌هایی که برگزار می‌کنند نیز در همین چارچوب است؛ اما مقاومت می‌داند آنها به دنبال سراب می‌روند و دچار توهم شده‌اند و واقعیت‌ها را نمی‌دانند، مقاومت بزرگتر و قوی‌تر از آنها و تمام کسانی است که پشت آنها هستند و آنها نمی‌توانند گزینه مقاومت را لغو کنند.

رعد افزود: از آنجایی که ما راز پیروزی را می‌دانیم، هیچ کسی در جهان هرگز نخواهد توانست با وجود تمامی تبلیغ‌ها، گمراه‌سازی‌ها و رویکردهای آموزشی و سیاست‌های منطقه که علیه ما توطئه می‌کردند، عزم و اراده ما برای ادامه دادن به این مسیر را ضعیف کند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در پایان نیز گفت: آنچه مردم ما انجام داد، یک اقدام معجزه‌آمیز در سطح آزادی و آزادسازی است و اگر حتی تنها کارکرد مقاومت تحت فشار گذاشتن دشمن و امضای قراردادها با کسانی باشد که به شدت به عقد قرارداد با دشمن تمایل دارند، مقاومت راه را به روی این قراردادها بست و تا زمانی که آخرین ذره از خاک سرزمین‌مان در کفرشوبا، مزارع شبعا و بخش شمالی روستای الغجر را پس بگیریم، حساب و کتاب ما هنوز باز است.

السید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان نیز درباره تحولات منطقه‌ای تاکید کرد: اگر ثبات، صبر و پیروزی‌هایی که محور مقاومت رقم زده، نبودند و اگر تمامی این جنگ‌ها شکست خورده بودند، امروز شاهد امضای  توافق‌های منطقه‌ای نبودیم، امیدواریم که این توافق‌ها یک استراتژی سیاسی جدید مبتنی بر اصل رهایی از سلطه آمریکا باشند نه یک تاکتیک موقت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

لبنان مقاومت تحریک

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.