افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع دژپل در دزفول

خبرآنی/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افزایش ظرفیت پست فوق توزیع ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت دژپل در دزفول خبر داد.

محمود دشت ‌بزرگ در گفت و گو با خبرآنی، اظهار کرد: با توجه به رشد بار در منطقه و نیاز مصرف آینده، افزایش ظرفیت پست برق دژپل دزفول در دستور کار قرار گرفت و پس از اقدامات لازم این کار اجرایی شد.

وی افزود: در مرحله نخست یک ترانس با ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر جایگزین یک ترانس با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپری شده و تحت ولتاژ قرار گرفته است و در مرحله دوم که عملیات اجرایی آن در حال انجام بوده و بنا است تا قبل از پیک مصرف وارد مدار شود، یک ترانس ۵۰ مگاولت آمپری دیگر جایگزین ترانس ۲۷ مگاولت آمپری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری مرحله نخست ۴۵۰ میلیارد ریال و مجموع دو مرحله بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: علاوه بر افزایش ظرفیت پست دژپل بنا است ۳ فیدر ۳۳ کیلوولت نیز نصب و اجرایی شود.

دشت بزرگ عنوان کرد: با اقدامات انجام شده ظرفیت پست دژپل از ۱۰۴ مگاولت آمپر به ۱۵۰ مگاولت آمپر (سه ترانس ۵۰ مگاولت آمپری) خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت این پست باعث پایداری برق شهرستان دزفول و تامین برق مشترکین بخش صنعتی و خانگی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.