تمرین صوری بازیکنان رُم به دستور مورینیو!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، جلسه تمرینی روز گذشته بازیکنان رُم در زمین تمرینی تریگوریا یک حاشیه جالب داشت. این جلسه تمرینی قبل از یک نشست خبری برگزار شد که یوفا آن را سازماندهی کرده بود تا فرصتی در اختیار اصحاب رسانه برای پوشش آخرین وضعیت یکی از دو فینالیست لیگ اروپا قرار بگیرد. به همین دلیل حرکات بازیکنان جالوروسی توسط خبرنگاران رصد می‌شد و سرمربی آنها ژوزه مورینیو هم با اطلاع از این موضوع به شاگردان خود می‌گوید که قضیه را خیلی جدی نگیرند، چرا که این یک جلسه تمرینی دروغی است.

نشریه کوریره دلواسپورت رُم در این باره با انتشار این خبر نوشته است که مورینیو قبل از برگزار تمرین با حضور اصحبا رسانه به آنها گفته است: حالا نوبت یک بازی تمرینی 6 دقیقه‌ای با دروازه‌های کوچک است. باکیفیت و محکم بازی کنید اما حواس‌تان به پاها و قوزک‌های‌تان باشد. کارهای احمقانه هم انجام ندهید. این یک جلسه تمرینی صوری است.

بازیکنان هم به دستورات مورینیو عمل کردند و هیچ‌یک از آنها در تمرینات آسیب ندیدند.

طبق گزارش کوریره یکی از بازیکنانی که به نظر می‌رسد حضورش در فینال لیگ اروپا قطعی شده، زکی چلیک است که در دو بازی اخیر رم حضور داشته و انتظار می‌رود که به عنوان بال راست مقابل سویا بازی کند. دیه‌گو یورنته هم دیگر بازیکنی است که مورینیو می‌خواهد او را در خط دفاعی ترکیب اصلی رم برای فینال قرار دهد. لورنزو پلگرینی، تامی آبراهام، جورجینیو واینالدوم و ادواردو بووه دیگر بازیکنان احتمالی ترکیب اصلی رم برای فینال خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.