رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: بیمارستان حضرت مهدی(عج) می‌تواند زلزله 9 ریشتری را هم تحمل کند

دکتر حسین قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی ، در واکنش به انتشار خبری از قول رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر ایمن نبودن بیمارستان تازه افتتاح شده حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: ما از توجه ویژه رئیس محترم دادگستری نسبت به مسئله ایمنی ساختمان‌ها تشکر می‌کنیم اما رسانه‌ای شدن این موضوع را بدون بررسی مستندات دانشگاه علوم پزشکی، صحیح نمی‌دانیم.

وی افزود: باید توجه داشت که اگر پیگیری خوب وزارت بهداشت نبود ساختمان بیمارستان حضرت مهدی (عج) تا پنج سال دیگر هم افتتاح نمی‌شد؛ این بیمارستان برای قشر ضعیف جامعه خدمات درمانی بسیار مناسبی را ارائه می‌کند.

وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , بیمارستان , دانشگاه علوم پزشکی تهران ,

قناعتی ادامه داد: ساختمان بیمارستان حضرت مهدی پیشرفته‌ترین پروژه درمانی و ساختمان تهران است و با طراحی‌های صورت گرفته می‌تواند حتی زلزله 9 ریشتری را هم تحمل کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: بیمارستان حضرت مهدی (عج) از لحاظ اطفای حریق سیستم کاملاً اماده‌ای دارد و سیستم اعلام حریق نیز به علت اینکه دو طبقه پایین هنوز تکمیل نشده در این دو طبقه کامل نبوده است و پس از تکمیل بخش‌های مختلف ساختمان، فعال خواهد شد. سازمان آتش نشانی دسترسی به ساختمان را طی مانورهای عملیاتی بررسی کرده و مستندات آن نیز موجود است. این جانب از سازمان ایمنی آتش نشانی تهران بسیار تشکر می‌کنم که برای حفظ جان شهروندان عزیز نهایت حساسیت را دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.