آذرباد: اکثر پاس گل‌های آلوز روی ضربات آزاد بود/ با مس قرارداد دارم اما می‌توانم جدا شوم

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: من با باشگاه مس قرارداد دارم، ولی بندی در قراردادم وجود دارد که می‌توانم جدا شوم. البته هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام، ولی مطمئناً تمدید قرارداد با مس رفسنجان یکی از اولویت‌های مهم من خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امسال نسبت به فصل گذشته پاس گل‌های کمتری داد، گفت: من چهار پاس گل دادم، سه گل زدم و دو پاس هم دادم که منجر به پنالتی شد. نسبت به سال گذشته پاس‌های بیشتری دادم، ولی متأسفانه امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. دوست داشتم آمار پاس‌هایم را بیشتر کنم و رکورد بزنم، ولی این اتفاق رخ نداد. البته برای فصل بعد انگیزه زیادی دارم تا این آمار را بیشتر کنم. 

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه عنوان آقای پاس گل به آلوز رسید، تصریح کرد: من مدتی پیش در یکی از برنامه تلویزیونی از این بازیکن تعریف کردم که بعد از آن به من پیغام داد و بابت این موضوع تشکر کرد. اکثر پاس گل‌های آلوز روی ضربات ایستگاهی بود، ولی باید بگویم او بازیکن بسیار باکیفیتی است و کسب این عنوان را به وی تبریک می‌گویم.

آذرباد در پایان راجع به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: هر سه مدعی در فصل گذشته فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند، ولی تجربه پرسپولیس بیشتر بود به همین دلیل آنها قهرمان شدند. تیمی که در یک شرایط سخت و در هفت بازی پایانی در همه بازی‌ها برنده می‌شود، بدون شک لیاقت قهرمانی را دارد. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.