اعلام روند پذیرش دوچرخه‌سواران روسی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه؛ ویاچسلاو اکیموف، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری روسیه گفت: به ورزشکاران در مورد پر کردن فرم اطلاع داده شد که تحریک‌آمیز نیست و نیازی به تسلیم شدن ندارد. بیان حقایق مبنی بر اینکه مردم در اقدامات سیاسی مربوط به عملیات در اوکراین دخالت نداشتند و چند پرسش دیگر وجود دارد. ورزشکار چنین فرمی را به فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری می‌فرستد و در آن ظرف یک ماه وضعیت را در نظر می‌گیرند. وی پس از دریافت این وضعیت به عنوان یک ورزشکار انفرادی می‌تواند برای شرکت در هر مسابقه بین‌المللی اقدام کند. در مورد مسابقات جهانی باید تائید شود که فلان ورزشکار از فدراسیون مجوز دارند و می‌توانند در مسابقات جهانی شرکت کنند.

اکیموف افزود: اکنون هدف ما این است که چند نفر به مسابقات جهانی برسند، زیرا دیگر مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک به پایان رسیده است. یک سؤال بزرگ دیگر، ما ده رشته در پیست داریم و چهار رشته از آنها المپیکی هستند، سؤال این است که آیا آنها به ما اجازه می‌دهند که یک رشته یا برنامه داشته باشیم؟ هنوز سؤالات باقی مانده است، اکنون صحبت کردن دشوار است.

پیش از این IOC توصیه کرده بود که فدراسیون‌های ورزشی جهانی به ورزشکاران روسیه و بلاروس اجازه دهند تا در مسابقات بین‌المللی تحت شرایط خاصی به عنوان ورزشکاران بی‌طرف انفرادی شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.