«بیلد» مدعی شد؛ پایان کار اولیور کان در بایرن مونیخ

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی از ساعت 17 امروز (شنبه - به وقت تهران) در هفته پایانی مسابقات بوندس‌لیگای آلمان و در دیداری حساس در خانه اف‌سی کلن به میدان می‌رود که برای کسب عنوان قهرمانی باید در این دیدار به پیروزی برسد و در بازی همزمان امیدوار به شکست خوردن بوروسیا دورتموندِ صدرنشین مقابل ماینتس باشد.

روزنامه آلمانی «بیلد» با اشاره به این موضوع در شماره امروز (شنبه) خود خبر داده است؛ بازی بایرن مونیخ مقابل اف‌سی کلن در هفته پایانی بوندس‌لیگا احتمالاً آخرین حضور اولیور کان 53 ساله در این باشگاه به عنوان مدیر اجرایی خواهد بود. نشانه‌های برکناری اولیور کان در جلسه پیش‌ روی هیئت نظارت باشگاه بایرن مونیخ که قرار است  روز سه‌شنبه برگزار شود رو به افزایش است.

کان اول ژانویه 2020 به طور رسمی به عضویت هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ درآمد و کارش را در باشگاهی که سال‌ها برایش بازی می‌کرد، استارت زد. او در ادامه با پایان یافتن قرارداد کارل هاینتس رومنیگه در تاریخ 31 دسامبر 2021 جانشین وی در پست مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شد.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که بین سال‌های 1994 تا 2008 پیراهن باواریایی‌ها را به تن داشت و در سال 2019 هم نامش وارد تالار مشاهیر فوتبال آلمان شد، در 632 بازی در درون دروازه بایرن ایستاد و با این تیم 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا، 6 قهرمانی در جام حذفی آلمان، 5 قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای را تجربه کرد.

کان که دو بار به عنوان مرد سال فوتبال آلمان، 4 بار به عنوان بهترین دروازه‌بان این کشور، سه بار به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان و در جام جهانی 2002 نیز به عنوان سنگربان و بهترین بازیکن انتخاب شد، پس از آویزان کردن دستکش‌هایش در سال 2008، در رشته مدیریت فارغ‌التحصیل شد و پس از آن وارد وادی بازرگانی شد و همزمان به عنوان کارشناس برای شبکه تلویزیون «ZDF» آلمان نیز فعالیت داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.