شاهرخی با اشاره به اعتراض‌ها در کنار زمین: خیلی‌ها در تلویزیون دنبال دیده شدن هستند

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، در ارتباط با رقابت فشرده سه مدعی قهرمانی در لیگ برتر امسال گفت: با توجه به نتایجی که در چند هفته گذشته به دست آمد لیگ پرهیجان شد ولی شرایط بازی‌ها از لحاظ فنی چندان خوب نبوده است. فقط نباید به دو سه تیم بالای جدول نگاه کنیم چون آنها از لحاظ بازیکن و امکانات بهترین شرایط را دارند و باید دید سایر تیم‌ها از لحاظ فنی از چه کیفیتی برخوردار هستند. 

وی درخصوص اینکه کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد تأکید کرد: نمی‌توانم از تیم خاصی اسم ببرم و پیش‌بینی سخت است ولی جدا از واقعیت‌های فوتبال باید اتفاقات را هم در نظر گرفت. قطعاً اشتباهات بازیکنان، مربیان و همچنین اشتباهات داوری می‌تواند برای هر کدام از مدعیان یک فاجعه را رقم بزند.

شاهرخی در خصوص اعتراض‌های متعددی که به داوری مسابقات می‌شود گفت: باید گفت خانه از پای بست ویران است. شما می‌بینید که در فوتبال اروپا در کنار خط فقط مربی صحبت می‌کند اما اینجا وقتی داوری اشتباه می‌کند همه در کنار خط حاضر می‌شوند. انگار خیلی‌ها در تلویزیون دنبال دیده شدن هستند به همین دلیل کنار خط می‌آیند و دعوا راه می‌اندازند.  باید بپذیریم که داور هم انسان است و حق اشتباه دارد، آنها مدام تهدید می‌شوند در حالی که هیچ فردی از تهدید خوشش نمی‌آید. 

شاهرخی در پایان با اشاره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: سرمربی چه ایرانی باشد چه خارجی باید مورد حمایت قرار بگیرد. حالا که سرمربی ایرانی را انتخاب کرده‌ایم نباید دنبال ایراد گرفتن از قلعه‌نویی و همکارانش باشیم. برای تیم ملی و کادر فنی‌اش آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.