آغاز عملیات اجرایی توسعه پست برق بالارود اندیمشک

خبرآنی/خوزستان با هدف تامین برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ آب شهرستان اندیمشک، عملیات اجرایی توسعه پست برق بالارود آغاز شد.

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در جریان بازدید از پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت بالارود اندیمشک، اظهار کرد: با هدف تامین برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ آب شهرستان اندیمشک، عملیات اجرایی توسعه پست برق بالارود آغاز شد.

به گزارش خبرآنی، وی با بیان اینکه پست مذکور ۸۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، افزود: بنا است که تا پایان اردیبهشت این عملیات توسعه‌ای که یکی از اهداف آن تامین برق ایستگاه پمپاژ آب اندیمشک است، به پایان برسد و قابل بهره‌برداری باشد.

دشت‌بزرگ همچنین وضعیت ایستگاه‌های برق فوق توزیع ناحیه شمال خوزستان را بررسی و بر لزوم آماده‌سازی شبکه برای پیک مصرف تابستان تاکید کرد.

علی مصطفایی‌نیا سرپرست امور بهره‌برداری انتقال ناحیه شمال خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از روند آماده‌سازی شبکه برق و اقدامات انجام شده در این ناحیه ارائه کرد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت پایداری و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.