بازدید رئیس جمهوری تایوان از ارتش پیش از سفر به آمریکا

رئیس جمهوری تایوان امروز (شنبه) و پیش از سفر به ایالات متحده و آمریکای مرکزی از ارتش بازدید کرده و آموزش نیروها را مورد بررسی قرار داد و گفت: دفاع از دموکراسی ماموریت بزرگ نیروهای مسلح ماست.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رویترز، چین که مدعی مالکیت تایوان است و آن را بخشی از خاک خود می‌داند، فشارهای نظامی و سیاسی خود را بر این جزیره در سه سال گذشته افزایش داده  است.

تسای  اینگ ون، رئیس جمهوری تایوان قرار است در سفری بلندپایه و حساس که از روز چهارشنبه آغاز می‌شود به آمریکا مرکزی و ایالات متحده برود. چین دولت واشنگتن را بابت صدور مجوز این مسافرت محکوم کرده است.

رئیس تایوان در پایان این سفر قرار است با کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در لس آنجلس دیدار کند.

چین در نزدیک تایوان و پس از سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس سابق آمریکا به تایپیه در اوت ۲۰۲۲ رزمایش نظامی برگزار کرد.

بازدید رئیس جمهوری تایوان از ارتش پیش از سفر به آمریکا
تسای اینگ ون

تسای اینگ ون در بازدید از نیروهای ارتش در پایگاه نظامی در "چیایای" در جنوب تایوان آموزش آنها را مورد بررسی قرار داد و از آموزه‌های دفاعی و موانع ضد تانک نیز بازدید کرد.

وی در کنار وزیر دفاع و دبیرکل شورای امنیت ملی تایوان به سربازان گفت: دفاع از تایوان و دفاع از دموکراسی همواره ماموریت بزرگ ارتش ما بوده و هست.

تسای اینگ ون افزود: معتقدم که تنها با ممارست در تمرین‌ها و تقویت آمادگی جنگی ارتش می‌توانیم از سرزمین و کشورمان دفاع کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.