ظرفیت‌ها برای تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» بسیج شود

خبرآنی/گیلان نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «مهار تورم، رشد تولید»، گفت: سیاست‌های کلی و برنامه‌هایی که باید در این جهت انجام شود عموما مشخص است و از این رو، ظرفیت ها برای تحقق شعار سال باید بسیج شود.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با خبرآنی با تاکید بر ضرورت عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب و اهمیت تحقق شعار سال، اظهار کرد: نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری، باید در عمل معنا شود و به شکل واقعا عملیاتی نه به شکل تبلیغاتی، مورد توجه تمام دست‌اندرکاران کشور قرار بگیرد.

وی افزود: امیدوار هستیم که این استراتژی و این هدف عالی که توسط مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی مطرح شد، از طرف همگان و با درک این ضرورت که دغدغه مقام معظم رهبری بوده و برای توسعه کشور اعلام شده، همه امکانات و توجه کشور به این مورد بسیار مهم بسیج شود تا در سال آینده همه ما مسئولان در پیشگاه ملت سرافراز ایران اسلامی از موفقیت هایی که در حوزه اقتصادی به دست آورده ایم برای آنها صحبت بکنیم.

مرحبا با اشاره به اینکه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری باید اولویت کاری همه مسئولان دستگاه های اجرایی باشد و برای تحقق آن از تمام ظرفیت‌ها و امکانات کشور نیز به شکل مطلوب استفاده شود، تصریح کرد: مهمترین هدف نامگذاری امسال به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری توجه ویژه به مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی است و در چند سال اخیر شعارهای سال بر پایه مسائل اقتصادی بوده که یک مسئله حیاتی و مهم است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شعار سال جدید که به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، دقیقا مکمل هم هستند یعنی ما با کنترل تورم و نقدینگی و یک انضباط اقتصادی، خواهیم توانست تولید را افزایش دهیم و یک رشد اقتصادی مطلوب نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار سال، رونق تولید لازمه فعالیت ها است و همه کسانی که نسبت به این امر مسئول هستند باید تمام همت خود را برای کم کردن تورم و رشد تولید به کار بگیرند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

ظرفیت تولید

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.