حدادی: دستگاه‌ها با انسجام در مسیر مهار تورم‌ و رشدتولید گام بردارند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: ان‌شاءلله با همکاری بین مجلس و دولت و اعتماد به بخش خصوصی مردم طعم شیرین رونق اقتصادی را خواهند چشید.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرآنی؛ با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق مجلس، دولت و بخش خصوصی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۲؛ سال «مهار تورم و رشد تولید» ، بیان کرد: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۲ همان طور که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، شاهد مهار تورم و رشد تولید باشیم. هریک از دستگاه‌های اجرایی، دولت و بخش خصوصی و به ویژه مجلس شورای اسلامی باید با انسجام و وحدت در مسیر تحقق این شعار گام بردارند.

وی اظهار کرد: ان‌شاءالله مردم با برنامه‌ریزی بین دستگاهی و انسجام همه بخش‌ها طعم شیرین رونق اقتصادی را بچشند.  با تلاش مضاعف دولت و مجلس و اعتماد به بخش خصوصی مهار تورم اتفاق خواهد افتاد. از سوی دیگر با حمایت همه جانبه از تولید شاهد رشد تولید و رونق اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ان‌شاءالله با همکاری تمام دستگاه‌ها و تلاش مضاعف شاهد تحقق شعار سال و به دنبال آن مهار تورم و رشد تولید خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.