بهبود کیفیت روشنایی معابر لرستان/ تعویض لامپ‌های بخار سدیم به ال ای دی

خبرآنی/لرستان سرپرست شرکت توزیع برق لرستان از بهبود کیفیت روشنایی معابر سطح استان خبر داد.

مهران امیری در گفت‌وگو با خبرآنی اظهار کرد: در راستای بهبود کیفیت روشنایی معابر سطح استان شرکت توزیع برق برنامه‌هایی را در سال ۱۴۰۱ شروع کرد که امیدواریم با حمایت شرکت ساتبا و شرکت توانیر به نحو بهتری در سال ۱۴۰۲ ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه استارت تقویت روشنایی خیابان‌های سطح خرم‌آباد زده شده است، تصریح کرد: سالهاست خیابان‌ها و معابر سطح شهر خرم‌آباد با روشنایی کم مواجه است.

امیری ادامه داد: در همین راستا در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد شروع به تعویض لامپ‌های بخار سدیم به ال ای دی کردیم که با مصرف کمتر، کیفیت نور بهتری را ایجاد می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: در این راستا در سطح شهر خرم‌آباد تعویض لامپ‌های بلوارهای انقلاب، بعثت و ساحلی زیباکنار را در دست اقدام داریم که بخش عمده‌ای از آن انجام شده است.

وی افزود: همچنین بلوار علوی و ۲۴ متری کاکاوند سمت شرق و غرب در مرکز لرستان تقریباً تکمیل شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان افزود: در بروجرد تعویض ۷۰۰ دستگاه چراغ قدیمی بازار بروجرد به چراغ ال ای دی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه‌ای که شرکت توزیع به صورت محدود در سطح شهر داشت و با توجه به بازخوردها از تعویض لامپ‌ها و رضایت مردم این اقدام را ادامه می‌دهیم.

امیری اضافه کرد: با توجه به برگزاری مناقصه تعویض ۹۸ هزار چراغ پر مصرف بالای ۱۲۵ وات به ال ای لرستان توسط شرکت ساتبا امیدواریم با تکمیل مراحل مناقصه و انتخاب برنده این مهم در سال ۱۴۰۲ عملیاتی شود که می تواند نقش موثری در جلب رضایت عموم هم استانی‌ها داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.