برپایی نوروزگاه‌های عشایری برای استقبال از مسافران و گردشگران در نوروز

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: نوروزگاه‌های عشایری در نوروز ۱۴۰۲ برای استقبال از مسافران و گردشگران در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها برپا می‌شود.

به گزارش خبرآنی، بر اساس اعلام سازمان عشایر عباس پاپی زاده در شورای هماهنگی مدیران ستادی و استانی سازمان امور عشایر که به صورت ویدئو کنفرانسی در سالن کوچ این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: نوروزگاه‌های عشایری امسال هم مانند سال گذشته در نوروز ۱۴۰۲ برای استقبال از مسافران و گرشگران نوروزی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نوروزگاه‌های عشایری در ایام نوروز خدمات رسانی مناسبی را به مردم، مسافران و گردشگران ارائه دادند، افزود: امسال نیز این نوروزگاه‌ها با مدیریت و کیفیت بهتر و رعایت استاندارهای لازم برپا خواهد شد.

پاپی زاده برپایی نوروزگاه های عشایری را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و تولیدی جامعه عشایری کشور عنوان کرد و افزود: در سیاه چادرها و نوروزگاه های عشایری محصولات تولیدی و صنایع دستی عشایر با کیفیت و قیمت مناسب به مسافران نوروزی عرضه می شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران خاطرنشان کرد: کمیتۀ ملی برپایی و نظارت ۲۴ ساعته بر نوروزگاه های عشایری تشکیل شده و در تمام استان ها نیز کمیتۀ استانی برپایی و نظارت بر این نوروزگاه ها تشکیل  می شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب برپایی نوروزگاه های عشایری در ایام نوروز، افزود: باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود تا وقتی مسافران و گردشگران از استانی به استانی دیگر و شهری به شهر دیگر سفر می کنند، از محل استقرار چادرهای عشایر اطلاع کافی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.