بغداد: دولت عراق سیاست درهای باز را دنبال می‌کند

مشاور امنیت ملی عراق گفت که دولت فعلی این کشور سیاست درهای باز به روی کشورها و نیز توسعه روابط در تمام زمینه ها را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرآنی، قاسم الاعرجی امروز (شنبه) در دفتر خود با «عبداللطیف وهبی»، وزیر دادگستری مراکش و رئیس شورای وزرای دادگستری کشورهای عرب و هیئت همراه او با حضور «خالد شوانی»، وزیر دادگستری عراق دیدار کرد.

در این دیدار علاوه بر پرداختن به مهم‌ترین موضوعات و چالش‌های منطقه‌ای و بین المللی، افق‌های همکاری میان عراق و مراکش و ارتقاء روابط مشارکت و برادرانه میان دو کشور و دو ملت برادر بررسی شد.

به گزارش میدل ایست نیوز، وزیر دادگستری مراکش از توانایی راهبردی و نقش فعال عراق در منطقه قدردانی کرد و افزود: پادشاهی و دولت مراکش، خواستار تداوم و افزایش همکاری‌ها با عراق در تمام زمینه‌ها به ویژه همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی است.

الاعرجی نیز تاکید کرد که دولت «محمد شیاع السودانی»، نخست وزیر عراق، سیاست درهای باز به روی کشورها و ادامه و توسعه روابط در تمام زمینه‌ها از جمله توسعه و تحکیم روابط با مراکش و همکاری میان وزارت دادگستری و مشاور امنیت ملی عراق و وزارت دادگستری مراکش را جهت پایان دادن به پرونده زندانیان، متناسب با قوانین دو کشور دنبال می‌کند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.