کمبود قیر مشکل آسفالت معابر اهواز/ ۳۱ خیابان باقی مانده است

خبرآنی/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به حل مشکل آسفالت خیابان‌های اهواز پس از انجام پروژه‌ها گفت: کمبود قیر مشکل اصلی عدم آسفالت معابر اهواز شده است که در صورت تامین قیر، عملیات آسفالت ۳۱ خیابان انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا قبل از عید نوروز خیابان باقی مانده نداشته باشیم.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با خبرآنی، اظهار کرد: پروژه فاضلاب اهواز و پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم خوزستان در سال جاری به نقطه مطلوبی رسیده است و با اجرای پروژه‌های ضربتی توانسیتم رضایت‌مندی مردم را در بخش آبرسانی به روستاها و فاضلاب اهواز ایجاد کنیم.

وی افزود: تنش آبی امسال به خوبی با تلاش و همکاری همه بخش‌ها مدیریت شد و علی رغم پیش بینی‌ها برای سالی سخت توانستیم با بهترین شرایط تابستان سخت و تنش آبی آن را پشت سر بگذاریم و این کار جهادی با حمایت‌های وزارت نیرو، آبفا کشور و استانداری خوزستان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: وقتی دولت سیزدهم توجه و نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد ما هم تلاش کردیم تا پروژه‌های در دست اجرا را یک به یک تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری کنیم و مصادیق کار جهادی در آبرسانی به روستاهای خوزستان به این معنا است که امسال توانستیم هر ماه ۱۰۰ روستا را در خوزستان آبدار کنیم و تلاش تا حل مشکل تامین آب باقی روستاها بدون وقفه ادامه دارد.

کرمی نژاد به پروژه فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: پروژه فاضلاب اهواز تا سال ۱۴۰۰ به ۳۱  درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بود که با تلاش همکاران و اجرای پروژه‌های ضربتی تا امروز به ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده‌ایم که ۲۳ درصد پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در مدت زمان یکسال رخ داده است.  

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۴ جبهه کاری در کلانشهر اهواز برای اجرای طرح جامع فاضلاب گفت: اصلاح شبکه فاضلاب در ۶۵۰ خیابان اهواز طی یک سال گذشته انجام شد که از مجموع این اقدامات ۹۳ خیابان عملیات آسفالت آن انجام نشده بود که در دو ماه گذشته از مجموع خیابان‌های باقی مانده ۶۲ خیابان آسفالت شد و فقط ۳۱ خیابان باقی مانده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان تصریح کرد: کمبود قیر مشکل اصلی عدم آسفالت معابر اهواز شده است که در صورت تامین قیر عملیات آسفالت ۳۱ خیابان انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا قبل از عید خیابان باقی مانده نداشته باشیم.

کرمی نژاد عنوان کرد: آبفای خوزستان با اجرای پروژه‌های در دست اجرا توانسته نگاه مثبتی در کشور به وجود بیاورد و تلاش در مجموعه آبفا خوزستان با اجرای پروژه‌های آبرسانی و فاضلاب اهواز موجب پیشتازی خوزستان در کشور شده است.

 انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.