آخرین وضعیت اجرای طرح فاضلاب اهواز/ علت کندی آسفالت معابر

خبرآنی/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در ۹۰ جبهه کاری در حال فعالیت هستیم، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۶۵۰ خیابان در اهواز مشکل فاضلاب آن‌ها برطرف شده و کیفیت اجرای این پروژه در بارندگی‌های اخیر به صورت کامل قابل مشاهده بوده است .

محمد رضا کرمی نژاد در گفت و گو با خبرآنی درباره آخرین وضعیت پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در پروژه فاضلاب اهواز در ۹۰ جبهه کاری در حال فعالیت هستیم و در کنار اجرای پروژه‌ها روند اجرایی آسفالت معابر نیز در دستور کار است.

وی افزود: در یک سال گذشته اصلاح شبکه و اقدامات توسعه‌ای در بحث فاضلاب ۶۵۰ خیابان اهواز انجام شده است تا شاهد حل مشکلات فاضلاب در این خیابان‌ها و مناطق اهواز باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷ خیابانی که عملیات اصلاح فاضلاب در آن‌ها به اتمام رسیده که بالغ بر ۲۳ کیلومتر است، در ۱۷ کیلومتر از آن عملیات زیرسازی خیابان انجام شده و در حال آسفالت است تا مشکلات به وجود آمده در بحث تردد مردم حل شود.

کرمی نژاد با اشاره به دلیل کندی آسفالت معابر در حال اجرا عنوان کرد: در دی ماه سال جاری حجم بارندگی‌ها و وجود رطوبت بالا روند اجرایی آسفالت معابر را با کندی همراه کرد که این مساله باعث بروز نارضایتی مردم اهواز شد و از این رو از مردم اهواز عذرخواهی می‌کنیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب اهواز گفت: از آغاز دولت سیزدهم پروژه فاضلاب اهواز به سرعت در حال اجرا است به نحوی که از سال ۷۱ تا سال ۱۴۰۰ پروژه ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه به ۵۳ درصد رسیده که این نشان از تلاش جهادی در بخش فاضلاب اهواز است.

مدیرعامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: حجم و سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز برای رسیدن به هدف و رضایتمندی مردم از اجرای این پروژه از مهمترین اهداف شرکت آب و فاضلاب در خوزستان است.

کرمی نژاد گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۶۵۰ خیابان در اهواز مشکل فاضلاب آن‌ها برطرف شده و کیفیت اجرای این پروژه در بارندگی‌های اخیر به صورت کامل قابل مشاهده بوده است .

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.