بهره‌برداری از ۷ طرح ارتباطات مخابراتی در خوزستان

خبرآنی/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به مناسبت دهه فجر ۷ طرح کلی ارتباطات مخابراتی با مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با خبرآنی، با اشاره به افتتاح ۷ طرح کلی در حوزه مخابرات در دهه مبارک فجر اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه تلفن ثابت از هفته دولت تاکنون ۳ هزار پورت تلفن ثابت برای مشترکان در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته و توسعه زیرساخت ها در جهت توسعه شبکه های ارتباطی ثابت و سیار در استان بیان کرد: همچنین ۴ هزار و ۲۰۰ پورت به منظور توسعه مشترکان باند پهن دیتای برخط Adsl و Fttx نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در بخش توسعه شبکه فیبر نوری نیز با حفاری و کابل کشی، ۵۳ کیلومتر فیبر نوری در استان نصب شده است تا به ظرفیت شبکه فیبر نوری در استان افزوده شود.

فلاح زاده در خصوص نصب و راه اندازی تجهیزات و سیستم های انتقال مخابراتی و دستگاه های کافوی نوری عنوان کرد: به منظور بهره مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی، ۹ دستگاه کافوی نوری و ۱۷ سیستم شبکه انتقال نیز به منظور بهره مندی مردم از خدمات نوین ارتباطی نصب و راه اندازی شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: به منظور توسعه، ارتقا و گسترش پوشش شبکه ارتباطی همراه ۱۸ سایت جدید همراه اول و ۲۸ سایت تکنولوژی۳G, ۴G, ۴.۵G در نقاط مختلف خوزستان بر اساس زمان بندی و با برنامه‌ای مدون نصب و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این میزان فعالیت مخابراتی و ارتباطی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران در سطح خوزستان انجام شده است که در دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.