حاجی‌پور: واردات باعث باقی ماندن ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها شده است

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده و زمان تصمیم‌گیری مسئولان مشخص نیست.

به گزارش خبرآنی، رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری به وزیر کشاورزی گفت: ظاهرا آقای وزیر هم دوران ریاست کمیسیون کشاورزی خود را فراموش کرده و هم ظاهرا وزارت خود بر وزارت کشاورزی.

وی توضیح داد: حدود ۷ ماه است که از برداشت محصولات داخلی به خصوص برنج ایرانی می‌گذرد و انگار آقای وزیر فراموش کرده‌ باید از کشاورزان حمایت کرده و از رئیس جمهور درخواست کند به داد کشاورزانی برسد که محصولات آن‌ها در کارخانجات شالیکوبی شمال کشور پر شده و کسی آنها را نمی‌خرد. دلیل این وضعیت هم ادامه واردات است.

نماینده آمل در مجلس با اشاره به آغاز فصل کشت مجدد گفت: کارخانجات شالیکوبی همچنان مملو از برنج است و کشاورزان نمی‌دانند فریاد شکایت خود را به کجا ببرند؛ اقتصاد مازندران بر پایه کشاورزی است اما ۸۰ درصد برنج کشاورزان در شالیکوبی‌ها باقی مانده و زمان تصمیم‌گیری مسئولان مشخص نیست؛ مگر این محصول داخلی نیست پس چرا باید همچنان کشاورزان، شالیکاران، کیوی‌کاران و باغداران مذکرات مظلوم باشند؟

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.