به‌روزترین واحد آبکاری تحت خلاء در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

خبرآنی/مرکزی به‌روزترین واحد آبکاری تحت خلاء با اعتبار ۸ میلیارد تومان در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرآنی، عصر روز گذشته، ۱۶ بهمن همزمان با پنجمین روز از ایام دهه فجر، در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان آشتیان ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی و بهره برداری شد.

بهره‌برداری از فضای فیزیکی طرح توسعه شرکت دانش بنیان "پژوهش صنعت مدرن" جهت تولید چراغ جلو و چراغ مه‌شکن جلو سمند به متراژ ۲۶۰۰ متر مربع با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از طرح واحد آبکاری تحت خلاء در این کارخانه با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود. در این شرکت چراغ های خودروهای مختلف تولید می شود.

بر اساس این گزارش، عملیات اجرایی ایجاد مرکز خدمات جامع سلامت قدس دهستان گرکان و دو واحد مسکونی زیست پزشک در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و زیرسازی و آسفالت روستای گرکان نیز همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در آشتیان آغاز شد.

هشت طرح برق‌رسانی و اصلاح شبکه شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال از جمله اصلاح شبکه فشار متوسط، اصلاح و بهینه سازی شبکه، احداث خط و پست روستایی، احداث خط روشنایی و احداث شبکه فشار متوسط پارک کوهستان نیز به بهره برداری رسید.

مرمت، لایروبی و بهره برداری از قنات دشت بالای روستای نادر آباد با حضور استاندار مرکزی انجام شد. این قنات به طول ۸۵۰ متر، با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی لایروبی شده است.

بهره‌برداری از سایت مخابرات و ارتقای تکنولوژی همراه اول در روستای نادرآباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و چهار منزل مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن در در روستای سقرجوق از دیگر اقدامات انجام شده بود.

استاندار مرکزی در پایان، بلوار پارک کوهستان آشتیان با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال و ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آشتیان را افتتاح کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.