آغاز طرح پایش آرد در خوزستان؛ از کارخانه تا نانوایی‌ها

خبرآنی/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آغاز طرح پایش آرد تولید شده در کارخانه‌های استان خبر داد و گفت: مبلغ یارانه آرد و نان بسیار زیاد است و می‌طلبد کلیه متولیان امر در اجرای صحیح بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی نقش پر رنگی ایفا کنند.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با خبرآنی با اشاره به آغاز طرح پایش آرد تولید شده در کارخانه‌های استان اظهار کرد: در این طرح که به صورت سراسری در کل استان آغاز شده است با استقرار ناظران اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در تمام کارخانه‌ها، مسیر تولید آرد تا زمان تحویل درب نانوایی‌ها مورد پایش قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای فاز دوم هدفمندی یارانه نان صورت می‌گیرد، افزود: از طریق گزارش‌های به‌دست‌آمده تصمیمات متناسبی برای افزایش و کسر سهمیه آرد در نانوایی‌ها اتخاذ خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: نقش بازرسان و ناظران در این طرح سراسری بسیار مهم است. همه ناظران با پایش و کنترل حواله‌های آرد نانوایی‌ها، آرد خام پز روستاییان و همچنین وزن کیسه‌های آرد تولیدشده در کارخانه‌های تولیدی جهت توزیع در میان نانوایان می‌توانند تاثیر بسزایی در حراست از اموال عمومی مردم داشته باشند.

جهان نژادیان ادامه داد: دو شرکت حمل و نقل آبادان و تعاونی خبازان نیز در اجرای هر چه بهتر توزیع آرد نقش مستقیم خواهند داشت و باید از این پس با دقت و مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به گذشته خدمات خود را ارائه کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه این طرح برای افزایش رضایتمندی مردم استان اجرا شده است، گفت: متولی بازرسی از نانوایان سازمان جهاد کشاورزی است و این اداره کل نیز در راستای عمل به اهداف متعالی هدفمندی یارانه نان در کشور و استان با اجرا و پایش آرد از زمان تولید تا زمانی که به دست واحدهای خبازی می رسد، مشارکت  فعالی خواهد داشت.

وی افزود: مبلغ یارانه آرد و نان بسیار زیاد است و می‌طلبد کلیه متولیان امر در اجرای صحیح بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی نقش پر رنگی ایفا کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.