گازرسانی به ۲۲۰ روستا در دلفان

خبرآنی/لرستان نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۲۲۰ روستا در دلفان گازرسانی یا در حال گازرسانی است.

یحیی ابراهیمی در پنجمین روز از دهه فجر امروز ۱۶ بهمن در مراسم پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای شهرستان دلفان، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های دهه فجر این است که دستاوردهای انقلاب توسط مسئولین برای مردم بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات انجام شده در ۴۰ سال بعد از انقلاب با کارهای ۴۰ سال قبل از انقلاب مقایسه شود، افزود: دستاوردهای انقلاب باید به‌صورت مقایسه‌ای برای مردم بیان شود.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس خاطرنشان کرد: حدود دو سال و نیم گذشته در مجموع ۲۰۰ روستا گازرسانی شده بود اما در این مدت بیش از ۲۲۰ روستا گازرسانی یا در حال گازرسانی است.

ابراهیمی اضافه کرد: این مهم نشان می‌دهد اگر مدیران پای‌کار باشند درحالی‌که در شرایط تحریم هستیم، می‌توانیم اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی بیان کرد: یکی از شهرستان‌های که از نظر آب شرب مشکل داشت شهرستان دلفان بود که با مدیریت فرماندار، منابع آب و کمک قرارگاه امام حسن(ع) آبرسانی با محوریت شرکت آبفا استان در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.