استقرار کمیته‌ مشترک در انبارهای اموال تملیکی برای تعیین تکلیف کالاهای خوراکی/ تعیین تکلیف 734 موتورسیکلت

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی،  علی صالحی دادستان تهران از اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از انبارهای این سازمان بازدید کرد که در این بازدید، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، نیز حضور داشتند.

در پایان بازدیدکنندگان طی جلسه‌ای به بررسی تعیین تکلیف و رسوب کالا در انبار‌های اموال تملیکی پرداخته و تصمیمات مقتضی از سوی دادستان تهران اتخاذ شد. اجتهادی نیز ضمن بیان گزارشی جامع از فعالیت یکساله اخیر، اموال تملیکی را بنا به مصداق وزیر اقتصاد، سازمان رکوردها معرفی کرد و گفت: حجم بالای تعیین تکلیف کالا و ساماندهی وضعیت انبارهای سازمان در اکثر استان‌ها نشان دهنده تحول در این سازمان است که تا پایان بهار سال آینده تعیین تکلیف کالا در این سازمان پایان خواهد پذیرفت.

غذا کمیته‌ای از غذا و دارو و استاندارد در انبارهای اموال تملیکی برای تعیین تکلیف کالاهای خوراکی

دادستان عمومی و انقلاب تهران در این بازدید اظهار کرد: سازمان اموالی تملیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پیگیری‌های مستمر و مداوم اقدامات بسیار خوبی مخصوصا در حوزه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی انجام داده به طوری که نظم و انضباط خوبی در انبارها حاکم است و کالاهای موجود با ذکر شماره پرونده در قفسه‌ها جاسازی شده‌اند.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه در جلسه اخیر شورای عالی قضایی مجددا بر تسریع تعیین تکلیف کالاهای بنادر، گمرکات و اموال تملیکی تاکید کردند و در راستای منویات ریاست قوه قضاییه این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده‌ایم.

صالحی بیان کرد: بسیاری از کالاهایی که در سنوات گذشته بلاتکلیف بودند با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات خوب سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شدند.

دادستان تهران بیان کرد: در استان تهران 800 درصد بیشتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کالا تعیین تکلیف شده که بالغ بر 34 هزار میلیارد ریال است همچنین در حوزه وسایل نقلیه تعداد 734 دستگاه موتور سیکلت تعیین تکلیف شده که این نشان دهنده عزم جدی است.

وی در ادامه عنوان کرد: کالاها سرمایه دولت، مردم و بیت المال است و باید نظارت و پیگیری شود تا تعیین تکلیف کالاها تسریع شود.

صالحی بیان کرد: در بازدید امروز مصوب شده است کمیته‌ای از نیروهای سازمان غذا و دارو و همچنین استاندارد در انبار اموال تملیکی تهران مستقر شوند و ظرف یک هفته با آزمایشات لازم نسبت به کالاهای مصرفی و سریع الفساد خوراکی و آشامیدنی که نیازمند تعیین تکلیف سریع هستند اظهار نظر کنند و سپس سازمان اموال تملیکی نیز ظرف 48 ساعت اعلام کنند تا به منظور جلوگیری از تضییع، پرونده‌های مربوطه را در داسرا، دادگاه و تعزیرات پیگیری کنند تا تعیین تکلیف صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: فهرست کامل از موجودی تمامی انبارها موجود است و اقدامات خوبی نسبت به هر کالایی که وجود دارد صورت گرفته است همچنین نسبت به هر کالایی که وجود دارد پرونده سازی انجام شده است.

وی افزود: در حوزه وسایل نقلیه مخصوصا موتور سیکلت‌ها نسبت به سال گذشته اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تعداد زیادی از موتور سیکلت‌هایی که در انبارهای اموال تملیکی موجود بود تعیین تکلیف شده است و تعداد دیگری که وجود دارد فاقد پرونده هستند که برای تعیین تکلیف آن‌ها نیز تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.