اجرای ۱۱۴ هزار متر مربع آسفالت در نوشهر

خبرآنی/مازندران شهردار نوشهر از اجرای بیش از ۱۱۴ هزار مترمربع آسفالت از زمان آغاز نهضت آسفالت در سطح شهر بندری نوشهر خبر داد.

عباس همپا در گفت‌وگو با خبرآنی، با اشاره به اینکه ارائه خدمات با نگاه توسعه محور و نیز توزیع متوازن ازجمله اهداف مهم شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به رویکرد و مصوبات اعضای شورای اسلامی شهر بندری نوشهر، واحدهای مختلف اجرایی در شهرداری همواره با برنامه‌ریزی مدون در راستای خدمت‌رسانی به مناطق و محلات مختلف به‌صورت یکسان تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه کوچه‌ها و خیابان‌ها از مهم‌ترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده‌ روزمره شهروندان قرار دارد، افزود: آسفالت در معابر و مناسب‌سازی مسیرها می‌تواند نقش بسیار مهمی در ارتقا رضایت‌مندی شهروندان داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای ۱۱۴ هزار متر مربع آسفالت درسطح معابر نوشهر از آغاز نهضت آسفالت در سال جاری، تصریح کرد: در خرداد ماه امسال نهضت آسفالت در نوشهر با برنامه ریزی و جدیت کار خود را آغاز و هم اکنون نیز در معابر اولویت‌بندی شده مشغول ارائه خدمات است.

همپا با بیان اینکه از زمان آغاز نهضت آسفالت، طی ۹ ماه گذشته بیش از ۱۱۴ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر سطح شهر آسفالت شده است، گفت: در کنار دیگر عملیات متعدد عمرانی نظیر ساخت پل درون شهری ماشلک، دیواره سازی رودخانه‌ها در مناطق پرخطر، احداث کانال و هدایت آب‌های سطحی، زیباسازی و تعریض معابر، عملیات آسفالت در معابر خاکی با هدف زیباسازی چهره شهری، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان در حال اجرا بوده و این عملیات همچنان تا تحقق وعده شهری بدون کوچه‌های خاکی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

اجرای آسفالت نوشهر

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.