قوانین باید منجر به تسهیل در زندگی مردم شود

خبرآنی/مازندران نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین باید منجربه تسهیل در زندگی مردم شود که در مجلس یازدهم سه شنبه‌های نظارتی‌ مباحث مهم کشور بررسی می‌شود.

به گزارش خبرآنی، علی کریمی فیروزجایی امروز در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان که به میزبانی شهرستان بابل برگزار شد با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استانداری مازندران باید تشکیل شود، اظهار کرد :منطقه‌بندی که برای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری انجام شد اقدامی مناسب از سوی دولت سیزدهم در مازندرن بوده است.

 وی ادامه داد: فرمانداران باید رفع موانع سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های مهم خود قرار دهند و با توجه به اینکه از کشورهایی هستیم که بیش از ۱۰ هزار قانون داریم این موضوع تبدیل به یک دستاویز در حوزه اجرایی به‌ویژه در بخش سرمایه گذاری شده است .

 کریمی فیروزجایی تصریح کرد: قوانین باید منجربه تسهیل در زندگی مردم شود که در مجلس یازدهم سه شنبه‌های نظارتی‌ مباحث مهم کشور بررسی می‌شود و قانون بهبود فضای کسب و کار در زمره قوانین قابل توجهی بوده است که مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه به‌رغم برخی از نهادهای دولتی که برای رونق استان طراحی شدند و بعضی از مدیران، کارشناسان نیز در دستگاه‌های اجرایی استان سنگ اندازی می‌کنند گفت: بطوری‌که یک کارشناس در مازندران تصمیمات و قول و قرارهای مدیران و نمایندگان مجلس را جهت رونق اقتصادی استان و تو می‌کند.

مهدی سعادتی نیز دیگر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختار و سیستم اجرایی باید تغییر پیدا کند و اختیارات استانداران افزایش یابد، خاطرنشان کرد: نوع نگاه مردم و مدیران استان باید تغییر کند و با ارائه راهکار نسبت به حل مشکلات اقدام شود.

وی منابع موجود را اندک و حضور سرمایه‌گذران را در تحول اقتصادی مازندران ضروری دانست و گفت: با رفع موانع سرمایه‌گذاری ۳۰ طرح کشاورزی که در شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار وجود دارد اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

قوانین تسهیل زندگی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.