طاهری: هنوز تصمیمی برای حضور در چرخه انتخابی تیم ملی نگرفته‌ام

رامین طاهری که چندی قبل پایش را به دلیل مصدومیت در مسابقات کشورهای اسلامی جراحی کرد، در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش به خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی گفت: وضعیتم بهتر شده و فیزیوتراپی و تمرین بدنسازی را شروع کرده‌ام. برای تمرین کشتی خیلی زود است و شاید از دو ماه دیگر بتوانم تمرین را شروع کنم.

وی که در مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی که اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی است، به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود، در مورد اینکه امسال قصد ورود به چرخه و تلاش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی را دارد یا نه؟ گفت: در قهرمان کشوری که طبیعتاً کشتی نمی‌گیرم. هنوز تصمیمی برای کشتی گرفتن و ورود به چرخه امسال نگرفته‌ام. باید پایم بهتر شود تا بتوانم تصمیم درستی بگیرم.

طاهری تأکید کرد: در مورد کشتی‌گیرانی که آسیب دیده هستند هم سرمربی تیم ملی تصمیم خواهد گرفت که چطور می‌توانند وارد چرخه شوند.

عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 اسلو در پاسخ به این سؤال که آیا هزینه بیمارستانش را بعد از جراحی از فدراسیون دریافت کرده است؟، گفت: فدراسیون که پیگیر بود، مدارکم را فرستادم و یکی دو بار هم زنگ زدم تا پیگیری کنم ولی خبری نشد و پولی نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.