روایت یک مسئول کشتی بابل از درگیری در مسابقات انتخابی استان

کاظم کبودتبار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در مسابقات انتخابی استان مازندران اظهار داشت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم که هیچ اتفاقی نیفتاد، فضای مجازی خیلی بیشتر از آن چیزی که رخ داد، به آن پرداخت. خانواده یکی از کشتی‌گیران مغلوب و همچنین مربی‌اش در فینال، کمی احساساتی شدند و آن حواشی پیش آمد.

وی ادامه داد: این کشتی عصر روز پنجشنبه در وزن 57 کیلوگرم برگزار شد و شاهد یک سری حرکات ناشایست از سوی خانواده و مربی کشتی‌گیر بازنده بودیم. ما از قبل از نیروی انتظامی خواسته بودیم که حتما در سالن حاضر شوند، این اتفاق در همان دو ساعتی اتفاق افتاد که نیروی انتظامی در سالن نبود. دیدیم که روز دوم رقابت‌ها که در حضور نیروی انتظامی برگزار شد، هیچ حاشیه‌ای نداشت. البته خوشبختانه نماینده کمیته انضباطی هیئت هم در سالن حضور داشت و حتما با عوامل این حاشیه‌سازی برخورد خواهد شد. همچنین به کشتی‌گیران و مربیان تذکرات جدی داده شد که اگر کسی خارج از ضوابط عمل کند، صددرصد با محرومیت مواجه می‌شود.

دبیر هیئت کشتی بابل با اشاره به اینکه کشتی‌ها بعد از 15 دقیقه وقفه دوباره از سر گرفته شد، عنوان کرد: این درگیری بیرون از تشک اتفاق افتاد و حدودا سه دقیقه طول کشید که البته در خور کشتی نبود. بعد از آن هم کشتی‌ها را برای 15 دقیقه قطع کردیم تا آرامش بر سالن حکمفرما شود و همه در جای خود بنشینند.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی استان مازندران روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در سالن 2هزار نفری یادگار امام دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.