اقتصاد روسیه همچنان درگیر چالش

یک نظرسنجی تجاری امروز (دوشنبه) نشان داد که شرایط صنعت خدمات روسیه برای دومین ماه متوالی در نوامبر کاهش یافته است زیرا شرکت‌ها همچنان با فشار تحریم‌های غرب، تقاضای ضعیف مصرف‌کنندگان در داخل و چالش‌های لجستیکی مواجه هستند.

به گزارش خبرآنی، شاخص مدیران خرید جهانی اس‌اندپی خدمات روسی پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح هشت ماهه ۴۳.۷ در یک ماه قبل به ۴۸.۳ صعود کرد اما زیر مرز ۵۰ که انبساط را از انقباض جدا می‌کند، باقی ماند.

آخرین بررسی‌های شاخص مدیران خرید شاخص‌های عملکرد اقتصادی که به دقت مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشانه‌هایی را نشان می‌دهند که شرکت‌های روسی به طور آزمایشی در حال بهبودی از ضربه اولیه اقتصادی هستند.

یک نظرسنجی دیگر که هفته گذشته منتشر شد نشان داد صنعت تولید روسیه در ماه نوامبر با سریع‌ترین سرعت خود در تقریباً شش سال اخیر گسترش یافته است اما شرکت‌های خدماتی روسی هنوز با چالش‌های زیادی به دلیل تحریم‌ها و تأثیرات مداوم جنگ در اوکراین مواجه هستند.

بر اساس گزارش رویترز، اس‌اندپی گلوبال عنوان کرد که سفارشات صادراتی در ماه نوامبر سریع‌تر از یک ماه قبل کاهش یافت، در حالی که تقاضای داخلی ضعیف باقی ماند و سطح اشتغال کاهش یافت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.