تاکید صنعاء بر توان نیروهای مسلح در حفاظت از منابع نفت و گاز

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که این کشور برای حفاظت از منابع طبیعی خود در برابر سرقت و غارت به ویژه توسط نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران آن تلاش می‌کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: اقداماتی که نیروهای مسلح یمن در چارچوب ماموریت خود برای حفاظت از منابع حاکمیتی نفت و گاز انجام داد، قدرتش را نشان داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: بازدارندگی و سطح پیشرفته نیروهای مسلح یمن در رصد تحرکات، قدرت آنها را در حفاظت از حاکمیت و منابع اثبات کردند.

یحیی سریع در ادامه تاکید کرد: دشمن در گذشته صنعاء و دیگر استان‌ها را در ده‌ها حمله هدف قرار می‌داد اما امروز ما توانستیم با چندین موشک و پهپاد به این حملات هوایی پاسخ دهیم.

او در ادامه گفت: نیروهای مسلح ما توانستند بازدارندگی و ترس را به دشمن تحمیل کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما در نبرد مقدسی هستیم و هرگز فداکاری‌های شهدای بزرگی را که با خون خود تاریخ پرافتخاری را نوشتند و پایه‌های مستحکمی را برای ساخت آینده یمن پایه‌گذاری کردند، فراموش نخواهیم کرد.

یحیی سریع در پایان نیز گفت: مزدوران در حالی که خود و فرزندانشان مطیع و وابسته به دشمن بودند، ده‌ها فریب‌خورده را به کام مرگ فرستادند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.