هدیه "یهودی " هرتزوگ برای پادشاه بحرین

رسانه‌های عبری اعلام کردند، رئیس رژیم صهیونیستی که یکشنبه وارد منامه شد یک هدیه "یهودی ویژه" را تقدیم پادشاه بحرین کرد.

به گزارش خبرآنی، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های عبری اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین یک "مزوزا" از جنس نقره را به وی هدیه داد.

"مزوزا" یک طومار کوچک پوستی است که روی آن یک دعا نوشته شده و یکی از نمادهای مذهبی یهودیان است.

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پادشاه بحرین و هرتزوک در این دیدار بر اهمیت روابط دوجانبه میان دو طرف و ضرورت توسعه همکاری میان آنها تاکید کردند.

هرتزوک در این دیدار به زبان عربی حمد بن عیسی را "دوست" خود خطاب کرد و از وی به دلیل میزبانی از او در منامه تشکر و قدردانی کرد.

در همین حال، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در دیدار با هرتزوگ تأکید کرد: ما از تحقق صلح عادلانه و فراگیر و دائم که شامل حقوق ملت فلسطین باشد، حمایت می‌کنیم.

وی افزود: دستیابی به صلح عادلانه و فراگیر، به ثبات، توسعه و رفاه فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها و همچنین همه مردم منطقه منجر خواهد شد.

رئیس رژیم صهیونیستی در میان مخالفت‌های شدید ملت بحرین یکشنبه به منامه سفر کرد و معترضان بحرینی با تظاهرات در مناطق مختلف این کشور همزمان با ورود رئیس رژیم صهیونیستی به منامه، پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر اسحاق هرتزوگ را به آتش کشیدند.

امارات و بحرین در سال ۲۰۲۰ توافق‌های صلح با رژیم صهیونیستی را با نظارت آمریکا امضا کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.