تراز پرداختی های کارکنان استاندارد استان مرکزی مناسب نیست

خبرآنی/مرکزی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تراز پرداختی های کارکنان استاندارد در استان مرکزی مناسب نیست و نیاز است سازمان برنامه و بودجه به این مسئله به صورت ویژه ورود کند چراکه حق آنها بیش از این است.

مهدی اسلام پناه ۱۳ آذر در شورای استاندارد استان مرکزی ضمن توصیه مطالعه کتاب استاندارد به اعضای شورای اداری اظهار کرد: استان مرکزی از گذشته به عنوان استان صنعتی مطرح بوده و صنایع مختلفی در این استان فعال هستند، رشد جی دی پی استان با توجه به ظرفیت هایی که دارد هنوز به حد استاندارد خود نرسیده و استان مقیاس خود را پیدا نکرده است. مباحثی از جمله هوای پاک جزو حقوق عامه مردم است و سوخت استاندارد از مواردی است که در رشد جی دی پی تاثیرگذار است.

اسلام پناه اضافه کرد: احداث ساختمان استاندارد نیازمند پاس کردن فرایند قانونی است تا متروپلی که هنوز بعد از چند ماه در حال ریزش است دیگر ریزش نداشته باشد. ساختمان متروپل در دولت قبل ساخته شده و هنوز تلفات می دهد.

وی اظهار کرد: ساختمان استاندارد به ذخیره انرژی کمک می کند و مصداق کیفیت مولفه های تولیدی است که در ساخت آن استفاده می شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ادامه داد: برای اعمال قانون نباید خواهش و تمنا کرد، مدیریت باید هزینه داشته باشد و هزینه آن باید پرداخت شود. رئیس جمهوری دولت مردمی دو جلسه شورای استاندارد را که متشکل از  ۹ وزیر و ۳۴ عضو فراقوه ای است، شخصا مدیریت کرده است.

اسلام پناه خاطرنشان کرد: آرد استاندارد و نان کامل حق مردم است و اجازه نداریم خلاف آن عمل کنیم، کیفیت و رصایت مردم ناظر بر تکلیف محور بودن ما در برابر قانون است و ادای قانون، همان ادای خدمت به استاندارد است.

رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص کم فروشی در حوزه های عرضه بیان کرد: این موضوع امروز به دردسر بزرگی تبدیل شده و رسانه باید در این خصوص ورود کند.

اسلام پناه با بیان اینکه تراز پرداختی های کارکنان استاندارد در استان مناسب نیست و نیاز است سازمان برنامه و بودجه به این مسئله به صورت ویژه ورود کند چراکه حق آنها بیش از این است ادامه داد: سال گذشته تعدادی نیروی جوان وارد اداره کل استاندارد شده اند و باید ظرفیتی ایجاد شود که این افراد در استان بمانند.

وی تاکید کرد: ساختمان سازمان استاندارد استان مرکزی، آسانسور و موتورخانه و تاسیسات استاندارد دارد و فقط به استفاده از بتن و وسایل استاندارد خلاصه نمی شود.

در پایان این جلسه از تعدادی از واحدهای صنعتی استان تجلیل شد .

انتهای پیام

منبع : ایسنا

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.