سرپرست معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی، با صدور حکمی دکتر یعقوب فتح الهی ننه کران را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت با استفاده از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین‌شده موفق و مؤید باشید.»

دکتر فتح الهی ننه کران که پیش‌ازاین به‌عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به کار بود، استاد گروه ایمنی‌شناسی پزشکی، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران، رئیس کمیته پدافند غیرعامل، عضو شورای اجرایی جذب، عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونین پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری - وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق دکتر فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، تاکنون ۷۱ مقاله ملی و بین‌المللی و انتشار ۲ کتاب و راهنمایی ۱۱۲ رساله و پایان‌نامه را در کارنامه خود دارد.

دکتر مسلمی نائینی در نامه‌ای با پذیرش استعفای دکتر محمدرضا پورعابدی از خدمات وی در زمان تصدی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.