برگزاری آیین اختتامیه مدرسه سیاستگذاری علم وفناوری شهید فخری‌زاده

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، حلقه مطالعات صنعت خودرو دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با هدف ارتقای سطح شناخت و دانش پژوهشگران و فهم بهتر فضای مدیریتی صنعت خودرو در ایران، مدرسه سیاست گذاری علم و فناوری شهید فخری‌زاده را از آبان ماه سال گذشته راه اندازی کرد. این مدرسه در سه سطح، با تدریس بیش از ۱۴ استاد و به مدت ۱۰۰ ساعت برگزار شد.

در آیین افتتاحیه مدرسه سیاست گذاری علم و فناوری شهید فخری زاده، اهمیت و جایگاه سیاست گذاری علم و فناوری در سطح دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به ضرورت دانشی، سطح اول دوره به صورت عمومی و با پایه قرار دادن کتاب مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک برگزار شد. در این سطح کتاب مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک تدریس شد.

در سطح دوم مدرسه اساتید به تشریح چالش‌های اساسی صنعت و ریشه‌های آن و نقش مدیریت فناوری در صنعت خودرو پرداختند.

در سطح سوم مدرسه به منظور درک بهتر شرکت کنندگان از فضای مدیریت فناوری در صنعت خودرو اساتید به ارائه تجربیات و نظرات خود پرداختند.

در این مدرسه تلاش شد تا ضمن افزایش ارتباط با فضای واقعی صنعت و ایجاد بستری برای تجربه نگاری مدیریت در صنعت خودرو، مسائل و چالش‌های اساسی مدیریت فناوری در این صنعت مورد بررسی قرار بگیرد.

در پایان این مدرسه بناست آیین اختتامیه مدرسه سیاست‌گذاری علم و فناوری شهید فخری‌زاده با سخنرانی دکتر منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و دکتر محمد نوروزی معاون پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق علیه‌السلام همراه با حضور اساتید این مدرسه در روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار کند.

منبع : مهر

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.