پدر لوکاس و تئو هرناندس پس از 18 سال پیدا شد!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نشریه اکیپ فرانسه اعلام کرد که ژان فرانسوا هرناندس بازیکن سابق فوتبال فرانسه و پدر دو بازیکن مطرح حال حاضر فوتبال اروپا یعنی لوکاس و تئو که سال 2004 تصور می‌شد مفقود شده، در واقع هرگز گم نشده بوده و به دلیلی خاص از خانواده‌اش فاصله گرفته است.

در نزدیک به دو دهه‌ای که از پدر برادران هرناندس خبری نبود، تحقیقات فراوانی برای پیدا کردن ردی از او صورت گرفت اما هیچ خبری نشد تا جایی که به نظر می‌رسید اعضای خانواده از بازگشت ژان فرانسوا قطع امید کرده‌اند. لوکاس هرناندس سال 2019 در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: هنوز نمی‌دانم که آیا پدرم زنده است یا نه. او یک روز رفت و دیگر هرگز به خانه برنگشت و ما هم از او بی‌خبریم.

 در این مدت اتهاماتی هم به بازیکن سابق تیم‌های مارسی، سوشو و اتلتیکومادرید نسبت داده شد از جمله اینکه او به میل خود، همسر و فرزندانش را ترک کرده است؛ البته آنهایی که شناخت بیشتری از این مرد 53 ساله داشتند، این فرضیه را نپذیرفتند. یکی از آنها هم کریستوف گالتیه سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن بود که به نشریه اکیپ گفت: ژان انسان فوق‌العاده‌ای است. برخلاف چیزهایی که من در سال‌های گذشته درباره‌اش خوانده‌ام و شنیده‌ام، او بیشتر از هر شخص دیگری که می‌شناختم خانواده دوست بود و نسبت به فرزندان احساس مسئولیت‌ می‌کرد و عمیقاً آنها را دوست داشت.

یکی دیگر از افرادی  که نشریه اکیپ در تحقیقاتش درباره ژان فرانسوا هرناندس با او مصاحبه کرد، برونو سالیبا یکی از بستگان بازیکن سابق لوشامپیونه بود که گفت: واقعیت درباره ژان فرانسوا سرانجام روشن خواهد شد. سال‌های سال مردم هر چه توانستند علیه او گفتند، بدنامش کردند آن هم بدون آنکه واقعیت را بدانند. او هرگز فرزندانش را رها نکرد. این همسر سابقش (لارنس پی) بود که بعد از جدایی‌اش، فرزندان مشترکش با ژان را از او دور کرد.

اکنون به نظر می‌رسد که فرضیاتی که پیش از این درباره پدر تئو و لوکاس هرناندس شکل گرفته بود، حقیقت ندارد، چرا که سونیا مولدس همسر بعدی ژان فرانسوا اتفاقی که باعث غیبت ناگهانی و طولانی مدت این مرد فرانسوی شده بود را توضیح داده است.

او به اکیپ گفت: ما سعی کردیم با وکلای همسر سابق ژان بجنگیم اما وضعیت شبیه جهنم بود. او هم از سر ناامیدی به تایلند رفت. می‌دانم که او چندین بار از آنجا سعی کرد که با فرزندانش صحبت کند اما همسر سابقش هرگز این اجازه را نداد و موضوع را به فرزندانش هم نگفت. به همین دلیل هم ژان ناامید شد. این واقعیتی است که لوکاس و تئو باید بدانند. او حاضر بود برای بچه‌هایش جان بدهد.

برادران هرناندس با وجود اتفاق تلخی که در کودکی‌شان رخ داد به دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل شدند. لوکاس پس از یک دوره حضور در اتلتیکومادرید به بایرن مونیخ پیوست. تئو هم که مانند برادرش دوران بازیگری‌اش را در اتلتیکومادرید آغاز کرد به رئال مادرید و سپس به میلان پیوست. هر دو بازیکن سابقه بازی در تیم ملی فرانسه را دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

لوکاس هرناندس

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.