بانک‌ها باید با هدایت منابع مالی به سمت تولید و اشتغال لرستان تلاش کنند

خبرآنی /لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به نیاز واحدهای تولیدی به منابع مالی، بانک‌ها باید با تأمین نیاز این واحدها، به ادامه فعالیت آن‌ها و هدایت تسهیلات به سمت تولید و اشتغال کمک کنند.

علی جهانی در دیدار با مدیرعامل بانک رفاه کارگران لرستان که امروز صورت گرفت بر تعامل و همکاری این بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا تأکید و اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به‌موقع به توسعه و ایجاد واحدهای اقتصادی یکی از مهمترین نیازهای افرادی است که می‌خواهند در استان سرمایه‌گذاری کنند و لازم است که بانک‌ها با توجه به شرایط بیکاری در استان زمینه را برای جذب تسهیلات و تسهیل در امور این سرمایه‌گذاران فراهم کنند.

وی به معرفی افراد جهت استفاده از تسهیلات اشتغال‌زا در استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در زمینه مشاغل خانگی، تبصره ۱۸ و مصوبات سفر ریاست جمهوری اعتبارات بسیار خوبی امسال تخصیص داشته شد که این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان تمام این تسهیلات یا پرداخت شده و یا در آستانه پرداخت هستند و تسریع در پرداخت مابقی این تسهیلات ضروری است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اقدامات بانک رفاه در خصوص پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تأمین اجتماعی و متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان، اضافه کرد: امیدوارم در ادامه فرایند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در راستای توسعه اقتصادی و رونق تولید این بانک تعامل بیشتری با اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی داشته باشد.

گفتنی است، پایان مهرماه امسال طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور بهروز بالاوندی به‌عنوان مدیر جدید شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان منصوب شد.

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.